CURRENT TRENDS IN THE STUDY OF THE IMAGE OF PUBLIC CATERING ESTABLISHMENTS : доклад, тезисы доклада

Описание

Тип публикации: доклад, тезисы доклада, статья из сборника материалов конференций

Конференция: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА КОММЕРЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ; Красноярск; Красноярск

Год издания: 2019

Ключевые слова: catering establishment, brand, image, stakeholders, business reputation, competitiveness

Аннотация: The article is devoted to the actual directions of research of image of public catering establishments: identification of the factors influencing image; definition of basic components of process of formation of image and questions of an assessment of the last. The article formulates a number of measures to create a favorable image Показать полностьюin relation to catering establishments.

Ссылки на полный текст

Издание

Номера страниц: 1087-1092

Издатель: Сибирский федеральный университет

Персоны

  • Stukalov I.V. (Siberian federal university)
  • Shchitnikov A.S., научный руководитель (Siberian federal university)

Вхождение в базы данных