ПРОЕКТИРОВАНИЕ МОДУЛЯ ЭЛЕКТРОННОГО КУРСА ПО СМЕШАННОЙ МОДЕЛИ ДЛЯ СТУДЕНТОВ НЕЯЗЫКОВЫХ ВУЗОВ : научное издание

Описание

Перевод названия: Design of E-course module on blended model for non-linguistic students

Тип публикации: статья из журнала

Год издания: 2019

Идентификатор DOI: 10.23683/2070-1403-2019-73-2-293-299

Ключевые слова: innovative technologies, blended learning, e-course, module design, learning outcomes, technological map, evaluation

Аннотация: It is considered the innovative concept of blended learning and the circumstances of its use in the educational process of the University. The principles of formation of learning outcomes in the discipline and their decomposition into a module are presented. It is demonstrated the importance of the use of electronic environment forПоказать полностьюthe successful achievement of learning outcomes. The practical recommendations on the interaction of electronic and classroom environment in the educational process are given. Evaluation is considered not only as a result of the work, but also as a tool of achieving educational goals, subdividing it into formative and summative. The authors share experience of technological map module design according to the blended model for the bachelor students of the "Design" direction. There are also conclusions concerning the educational technology as a tool to achieve predictable learning outcomes.

Ссылки на полный текст

Издание

Журнал: Гуманитарные и социальные науки

Выпуск журнала: 2

Номера страниц: 293-299

ISSN журнала: 20701403

Место издания: Ростов-на-Дону

Издатель: Северо-Кавказский научный центр высшей школы федерального государственного автономного образовательного учреждения высшего профессионального образования Южный федеральный университет

Персоны

Вхождение в базы данных