Theoretical foundations of the advertising services market research in Krasnoyarsk : доклад, тезисы доклада

Описание

Тип публикации: доклад, тезисы доклада, статья из сборника материалов конференций

Конференция: Теория и практика коммерческой деятельности; Красноярск; Красноярск

Год издания: 2018

Ключевые слова: advertising services, interaction environment, outsourcing, commercial activity, advertising activity, outdoor advertising, ADVERTISING agencies

Аннотация: The article shows that the network interaction of enterprises is based on the provision of mutual services. The purpose of networking is to create competitive advantages. Special emphasis pays on the restructuring of promotional activities with the use of the functional and environmental approach.

Ссылки на полный текст

Издание

Номера страниц: 579-582

Издатель: Сибирский федеральный университет

Авторы

  • Ananeva N.V. (Siberian Federal University)
  • Shchitnikov A.S. (Siberian Federal University)
  • Сибирский федеральный университет, Донецкий национальный университет экономики и торговли им. М. Туган-Барановского

Вхождение в базы данных